torsdag 23 februari 2012

Jag ska få testvirka!

Äntligen! Jag har försökt några gånger förr, hos andra bloggare, men inte blivit vald. Men nu ska jag få testvirka åt Janna http://garngalning.blogspot.com/ . Så nu har jag valt garn och börjat, det blir en knallröd drake. Jag har så mycket garn liggande, så det får bli med ett tunnare garn än det Janna rekommenderade. Känner att jag måste använda de garner jag har, fast det är frestande att köpa nya...
Jag har nosen klar, ska sätta in bild så fort jag hinner! Nu fick jag verkligen inspiration till att virka igen - tack, Janna, att jag får äran att vara testvirkare åt dig, det ska bli spännande!!
Lite svårt är det faktiskt när jag inte har någon bild att titta på, jag tycker att det är en hjälp när jag virkar en figur, då kan man ana om man gjort rätt eller inte. Men roligt också att inte få se figuren innan den är klar!

2 kommentarer:

  1. Jag är oxå en av testvirkarna, o min drake är oxå riktigt röd:)
    Ser fram mot att få vingarna klara.
    Virka lugnt:)
    Maiken

    SvaraRadera
  2. Ännu en som testvirkar åt Janna. Min drake blir rosa. Men tyvärr räcker inte det garnet utan benen blir grå. Jag använder också restgarn, känner inte att jag kan köpa nytt garn just nu. Virkar på sista benet nu. Eva

    SvaraRadera