söndag 19 juni 2011

Toarullehållare




Min första riktigt praktiska virkning, alldeles egenhändigt uppfunnen! Vi har en köpt toarullehållare (eller hur det nu heter) men den sitter så att det är svårt för barnen att nå den. Det har därför blivit så att de använt lösa toarullar, som sen legat på golvet och skräpat.


Till mycket stor irritation... Men det här hjälpte faktiskt! Inga fler rullar på golvet! Är mycket glad och stolt över min uppfinning.


Och nu kan jag kommentera igen - kunde i alla fall i någons blogg. Jag behövde bara avmarkera i rutan där det står "fortsätt vara inloggad"! Det var någon på en annan blogg som hade skrivit det - tack så mycket, kommer inte ihåg vilken bloggare det var. Hoppas det inte strular mer nu med det där, halva nöjet med bloggen är ju att kommentera hos andra tycker jag!

4 kommentarer:

  1. Oh vad smart , fint blev det oså :)

    SvaraRadera
  2. Vilken fyndig idé! Må så gott =)

    SvaraRadera
  3. va fiffig det är en bra idee till sommar stugan eller sommar lägenhet.kram och ha en bra dag

    SvaraRadera
  4. "Nöden är uppfinningens moder.." Så smart: )

    SvaraRadera