fredag 17 juni 2011

Sommarlov?

Ja, nu har barnen sommarlov, vilket innebär mer jobb för en mamma!
Men det är kärt besvär, det känns bara som om tiden rusar iväg och man gör en massa fast man inte hinner något! Nog virkar jag några varv lite då och då, men att ta kort och blogga är svårt att hinna med.

Häromdagen satt jag vid datorn och hade just lagt in några bilder, då ett av barnen kom och ryckte mig i armen. Jag tyckte inte att jag kom åt någon knapp, men på något vis försvann den mapp som jag döpt till "fotografier", och allt blev en enda röra bland dem! Hur kan det bli så!?!
Nu måste jag jobba på att försöka komma på vad som hände och hur jag kan ställa det tillrätta! Jag tror inte bilderna är försvunna, men jag vet inte riktigt var de finns!

Och när ska blogger rätta till kommentars-problemet!?!

2 kommentarer:

  1. provar kommentera; provat för, men då har de inte fungerat. Jag minns att det tog en vecka innan man landat i att ha alla barnen hemma. Som sagt; ett kärt besvär... men ett krävande sådant! Tar på att ha 4 st som vill ha uppmärksamheten...
    Många kramar

    SvaraRadera
  2. Hei, når du skal laste ned en ny nettleser søker du f.eks på google chrome. Da kommer den frem og du trykker deg bare frem til du er ferdig. Håper dette virker for deg. :)

    SvaraRadera