söndag 25 december 2011

Virklusten väcktes...



...av detta härliga paket jag fick av min svägerska i julklapp!! Har börjat med en muffins, sen blir det nog något stickat! Det var nog extra roligt eftersom jag inte önskat mig något speciellt. Kände att hela jag blev ett enda stort leende, och jag började direkt längta efter att virka, den känslan har jag inte haft på flera veckor.

Julen har varit bra, förutom att yngste pojken ca en halvtimme innan resten av gänget skulle komma fick tag i nyckeln till det rum vi hade julklapparna i.

Han gick in där och låste dörren om sig...och fick vara därinne en stund för sig själv...resten kan ni kanske tänka er. Vi hade dessutom slut på julklappspapper, så det blev många paket inslagna i tidningspapper, och tomten funderade allvarligt (nästan) på att låta treåringen vara utan julklappar. Fast den tanken varade bara några minuter innan han kom på att det nog var mest föräldrarnas fel som inte gömt undan nyckeln på ett bättre sätt.

Nu kan jag skratta åt det, men då var jag enormt stressad!

Idag har det varit en ganska lugn dag, förutom att lillebror tyckte att han kunde få köra storebrors radiostyrda bil lite mer än han fick. Men i stort sett lugnt idag, jag har fått virka en liten stund i alla fall!

God fortsättning på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar