torsdag 19 januari 2012

Min första award!



Tack "Brittas ami" (http://brittasami.blogspot.com/)


Jag ska dela den vidare till fem bloggar med mindre än 200 följare - tycker som Britta att det var jättesvårt, alla bloggar är roliga att läsa. Men jag valde till slut följande:


Suaddas craft


Eva handarbetar


Fiffel och Tråd


Sån´t som gör mig glad


Soans pysselblogg


För övrigt jobbar jag just nu med den här mysiga tjejen, vid namn Tuva, hur håret skulle se ut har min femåring bestämt, och jag tycker att resultatet blev roligt!



Bara ögonen kvar nu så kan hon leka med den sen.
Jag har magkatarr idag, inte roligt, och det var länge sen jag hade så ont av det, så det passar väl bra att sitta och sy ögon på en docka och försöka ta det lugnt!

1 kommentar:

  1. Tack Sara för Awarden ♥♥.Den här kan jag vara med på.Behöver ju inte svara på en massa frågor.Bara hitta nya bloggvänner :)

    SvaraRadera