torsdag 1 september 2011

Väskan klar!







Nu är den klar, och jag är jättenöjd, vilket är ganska ovanligt för att vara mig! Jag har länge letat efter en väska med den där känslan av att det är "jag", ni förstår kanske hur jag menar!?
Men det har jag inte gjort, har väl inte haft tiden att leta igenom alla väskor jag sett heller. Den här blev precis som jag ville ha den, och att man gjort den själv gör det ju ännu roligare!
Är jättesugen på att göra fler, men nu har jag tänkt sy en julklänning till yngsta flickan, och det är bäst att börja i tid om den ska bli klar. Så väsk-projekt får väl vänta lite.



Sen är jag nästan klar med mössan jag tänkte virka åt mig, men den är jag inte alls nöjd med, tycker den ser jättekonstig ut på mig. Får väl se om det blir min eller om den ska skänkas bort till någon! Det ska vara blommor på brättet, får väl se om det blir färdigt någon gång!

Det är bomull i garnet, så den är väl inte så varm att ha på vintern, mer som en vår eller sensommarmössa.

Strålande sol ute, så nu ska jag försöka hänga ut en tvätt!

2 kommentarer:

  1. Så fin väska. Härligt när man gjort något som man själv är nöjd över.

    SvaraRadera
  2. Ja fin väska blev det! Har du återanvänt gamla jeans? Tack för din kommentar om kommentarer också!

    SvaraRadera