måndag 15 oktober 2012

Vantar och annat smått

Jag har varit duktig och avslutat endel projekt! Följde ett gott råd, "att bara plocka upp skyttel och tråd". Och då blev ju något gjort i alla fall! Det här är frivolitetat, "pearltatting", en teknik jag lärde mig på Tat Days. Fint tycker jag, fast inte mina färger. Men jag vet inte vem det skulle passa!

I followed Sallys advice and just picked up a shuttle and thread. So something was done, this i Nina Libins set from Tat Days. I´m very proud of myself that I´m finishing things :)

  Torgvantar, som bara hade en liten bit av tummen kvar, och förståss det "roliga" arbetet att fästa trådar.

 This had only a thumb left to do, and ofcourse all the fun threads...

En barbieklänning, hade bara lite kvar på överdelen.

A dress for barbie, had only a little bit of the top left. The pattern is from the website www.stickatillbarbie.se
                                                                                 

4 kommentarer:

  1. Beautiful job of finishing your projects! They are all wonderful. The Nina Libin set is especially elegant.

    SvaraRadera
  2. Love your jewelry set of Nina's pattern - isn't her work fabulous!

    And I do love your knitted items - the Barbie dress is amazing!

    SvaraRadera
  3. So pleased you managed to finish off your jewelry set, it looks fab.
    Time to wear gloves again brrrrrrr
    It seems that Barbie's can be very well dressed these days! I bet she is very much appreciated by your children.

    SvaraRadera
  4. Nu blev jag inspirerad att avsluta mitt smyckeset också!!

    SvaraRadera