söndag 17 juni 2012

Örhängen igen

 Jag har lyckats dra på mig en liten hjärnskakning, och ska hålla mig i stillhet några dagar. Men frivoliteta får jag det jag orkar, och idag var jag ganska pigg så det blev ett par örhängen!
 Men hjärnskakningen kanske ställde till det lite, för om ni tittar noga så ser ni att de är lite spegelvända, jag hade tänkt ha brunt upptill och rött nertill, men så blev det alltså inte. Så det får väl bli två par örhängen!

Länk till mönstret: http://free-tatting.com/?p=21

A pair of tatted earrings I made today. I have been in a little accident and the doctor told me that I should sit still for a few days. So then I did this!
 Maybe I was a bit tired, because they are not looking alike as you see. But I can make another pair and give away one of them.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar