måndag 7 november 2011

Kamerastrul

Det är tyst i bloggen just nu, jag har försökt ta kort flera dagar och trott att det varit något fel på batterierna, men det är nog kameran. Inte kul.
Jag som skulle ta lite höstkort och göra en årsbok om familjen. Ett litet hopp har jag att det är något fel på de uppladdningsbara batterierna. Ska prova att köpa några stycken ej uppladdningsbara och kontrollera det innan jag helt ger upp hoppet!

Det är mycket stickning nu, har hittat en dockklänning på nätet, alldeles gratis. Man skulle skriva upp sig för att få nyhetsbrev bara.
http://www.doll-knittin-patterns.com/
Mönstret fanns på svenska också, för er som inte gillar engelska mönster!

En en rosa byxa och topp åt barbie har jag också virkat (mönster nr 537):
http://www.stickatillbarbie.se/
Jag har så roligt när jag stickar till dockorna, sen är det väl lite si och så med lekningen hos barnen. Men de vill ha kläderna i alla fall, så jag roar mig med det så länge de är intresserade! Sen får jag väl börja virka åt olika slags lotterier istället!
Jag hoppas på att hinna ta kort på kläderna innan de vandrar iväg någonstans i huset!
Ha det bra alla bloggvänner!

2 kommentarer:

  1. Om det är uppladdningsbara batterier så kan det vara så att de blivit dåliga. Jag har också haft problem med batterier innan när det gäller kameran. Trodde att uppladdningsbara skulle hålla, men icke! De blir sega efter ett tag verkar det som.

    Kul att du ville vara med i min utlottning :)

    SvaraRadera
  2. Jag har försökt komma in på sidan med dockkläder, men det går inte. har du skrivit fel eller har sidan lagts ner?
    Eva

    SvaraRadera