onsdag 4 maj 2011

Min hjärtekatt



Här är min hjärtekatt på gång - det går långsamt, men det går framåt i alla fall. Det verkar inte finnas lika mycket tid just nu, jag är helt enkelt för bra i ryggen och tar mig inte tid att sitta och virka. Dessutom har jag börjat känna av pollen och är enormt trött, vill bara sova på kvällen! Men det verkar inte vara någon deadline på hjärtekatts-inlämningen så jag ska väl kunna få med min också!

Här ligger alla delarna bland en massa trassliga garnrester, och lite trasslig har den varit att göra också, svårt att få i de där besvärliga riskornen! Trassel kanske bli ett bra namn förresten!?! Jag har så svårt att komma på namn till mina figurer, men det kunde kanske vara lite roligt!

Var på nätet kan man få tag på plastgranulat förresten? Någon som vet?

3 kommentarer:

  1. Panduro ska ha plastgranulat, så vitt jag vet. Köpte där för 2-3 år sedan och de har räckt ett bra tag :)

    SvaraRadera
  2. Japp, Panduro har fortfarande plastgranulat. Köpte mina där (dock inte via hemsidan utan via folk jag helt hänsynslöst bad handla åt mig när dom hade vägarna förbi Panduro LOL).

    http://www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=306069

    SvaraRadera
  3. Tack för välkomnandet åter! Hoppas allt är fint med dig. Skönt att du mår bättre i ryggen!
    Katten blir jättefin!
    Kram!

    SvaraRadera