söndag 8 augusti 2010

Att välja ögon






Det är svårt att välja ögon till figurerna, jag velar och väljer och provar, ibland lite för mycket..



Nu är det min nya figur, som ni nu kanske kan se lite tydligare vad det ska bli (även om jag själv tycker att det är lite svårt).



I grundmönstret har han broderade ögon, men jag vill prova säkerhetsögon på den här.



Men vilken färg? Svarta, blå, bruna...kanske det ska vara broderade i alla fall...vilka svåra val man ställs inför ibland.



Så här ser han ut i olika ögon - tänkte att det kanske skulle vara lättare att välja om jag ser dem på en gång, men jag vet inte, det blev nästan svårare. Jag får väl fundera medan jag virkar armar och ben!

1 kommentar:

  1. Blåa ögon var finast tycker jag. Hoppas att det går bra med handen, huff så ont det måste ha gjort.

    SvaraRadera