lördag 26 maj 2012

Mer frivoliteter

Ibland är det svårt att veta vad man ska göra med små saker man gjort, här har jag satt dem på en väska jag sytt. Men jag vet inte riktigt hur jag ska sy fast dem!?
Någon duktig som har något tips?
Tatted things on a bag.
Mitt experiment-diadem, som mer blev som en krona, på min äldsta dotters huvud.
Här har jag inte stärkt det än, men det stod upp ganska bra ändå.
Jag ska ta en bild från sidan sen, för där känns det som om det saknas något fortfarande..
 This is an experiment, I don´t know if I shall call it a tiara or a crown...
Och en krona till på gång - jag är kanske lite extra inspirerad eftersom jag har en syster som ska gifta sig till sommaren, fast hon har nog sett ut en annan krona. Men det är också väldigt roligt att göra kronor - kanske någon vill köpa dem någon gång!
Another crown, It´s just fun to make them!

Och äntligen, i alla fall för barnens skull, har sommarvärmen kommit hit! Jag svettas och lider, fast barnen är glada. Om jag var miljonär skulle jag nog installera air-condition i huset, det blir väldigt varmt här inne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar