måndag 7 februari 2011

Vem?




Ja, vem är jag?




Orange i alla fall, gula ögon...men vad ska jag ha för nos? Och vad ska jag bli?






Är jag en apa?




Nej, känns inte riktigt som det!












En mus? Men det här var då ingen musnäsa - jag ser mer ut som en fågelskrämma!!



En katt tyckte någon, men det blev ju fel nos!! Jag tror jag blir en nalle kanske, eller något helt annat.


Fast den här bloggaren hade ju tänkt sig något annat, men jag gör som jag vill ändå! Kanske hon kan övertala mig att bli något annat än en nalle, vi får väl se!

3 kommentarer:

  1. Vilket gulligt huvud!
    Skulle säkert bli jättebra som en nalle!

    SvaraRadera
  2. Söt är denna någon i alla fall, oavsett formen på näsa :)

    SvaraRadera
  3. Blir spännande att se vad det blir till slut, men jag håller med; söt blir den hur som helst!

    SvaraRadera