måndag 13 maj 2013

Smycken åt mina systrar


 Det här var mitt hemliga projekt!
 Nu har jag träffat mina systrar, alla utom en, och de har alla fått var sitt smycke med ett hjärta där det står "sister" på. Det var väldigt roligt att göra!! Och ännu roligare var att de (nästan) alla råkade ha kläder som passade med de färger jag valt åt dem! Jag hittade ett hjärta som det stod "mom" på också, så det fick min mamma. Och smycket med en not hängande under blev till min äldsta systerdotter som håller på med musik.
 Tack så mycket, Marilee Rockley, som jag fick mycket hjälp och många tips på hur jag skulle göra det här på bästa sätt! Det är alltså hennes mönster.

 This was my secret project!
 This weekend I met with almost all of my sisters, and they all got a pendant with a heart on, with "sister" written on it. It was a lot of fun to do!! And when they got the pendant, they happend to have clothes on that matched the colours I had chosen for them! I also find a heart that said "mom", and made a pendant for my mother. And the pendant with a note is to my sisters daughter who plays an sing a lot! 
 Thanks a lot, Marilee Rockley, for all the help you gave me on how to do this pendant! (It´s her pattern)



1 kommentar: