torsdag 28 februari 2013

Långt mellan inläggen

 Det är svårt att få tid att blogga, jag har jobbat lite mer de senaste veckorna, så tiden räcker inte till. Dessutom kan jag inte blogga om det jag håller på med, eftersom det är lite hemligt för vissa som kan läsa den här bloggen. Det är ingenting märkvärdigt, bara några småsaker, men ändå en hemlighet!
Det kommer så småningom att visas!
 Men här är några hårspännen som min flicka gjort, ett bra sätt att använda fjärilarna på tycker jag!

 It seems hard to get time to write here, I have been working more the last weeks, so time is not enough!
 Also, I can not blog about what I am doing right know, it´s a secret and the reciver of this secret may read the blog... But I will show it when I have given it! It´s just some small things, nothing remarkable, but still a secret!
 The picture is of some hairpins my daughter has done, a good way to use the butterflies!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar